Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Κάλεσμα σε Μάχη. Καζάκης Μπάστα Εκπομπή ΑΕ 19-11-2012

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ..!!!!



ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ..!!!!
Οι δωσίλογοι των Αθηνών και το σύστημά τους,  ετοιμάζονται να σπρώξουν τον Ελληνικό λαό στον εμφύλιο.

Η τρικομματική <<κυβέρνηση>>  φέρεται να έχει υπογράψει τις συμβάσεις αυτές και να έχει παραγγείλει και τον οπλισμό.


το ηχητικό κομμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.