ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ..!!!!
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ..!!!!
Οι δωσίλογοι των Αθηνών και το σύστημά τους, ετοιμάζονται να σπρώξουν τον Ελληνικό λαό στον εμφύλιο.
Η τρικομματική <<κυβέρνηση>> φέρεται να έχει υπογράψει τις συμβάσεις αυτές και να έχει παραγγείλει και τον οπλισμό.
το ηχητικό κομμένο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.