Επιτελους, ολα αυτα τα πολιτικα σκουπιδια που νομιζουν οτι κυβερνουν, πρεπει να λογοδοτησουν για ο,τι εχουν κανει μεχρι τωρα, γιατι απτη μια ο νομος θαχει χασει τελειως το νοημα του, και απτην άλλη θα συνεχισουμε να ζουμε μεσα στο φοβο και την ανασφαλεια.!! Μπορει μην εχουμε εμεις οι ιδιοι την ευθυνη για τα εγκληματα των δωσιλογων, αλλα οντας μερος του συνολου πρεπει να αντιληθφουμε ότι εχουμε καποιες υποχρεωσεις, πως ο,τι κιαν κανουμε πρεπει να εχει ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κινητρο, την επιθυμια να ειμαστε ελευθεροι, γιατι ας μην ξεχναμε ότι… ο μεγαλυτερος κινδυνος που αντιμετωπιζει η χωρα, δεν προερχεται από τους ιδιους τους δωσιλογους, αλλα από αυτους που υπακουν τυφλα τις τερατωδεις εντολες των δωσιλογων .!!!

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

" Ο αυταρχισμός της εξουσίας ως μέσο ανάσχεσης της νόσου του κορωνοϊου" "Στο Μικρόφωνο" 23/9/2020

🔴 Δρ Δικηγόρος και επικεφαλής του τομέα Δικαιοσύνης του ΕΠΑΜ Φώτης-Σπυρίδων #Μαζαράκης σε ερώτηση πολίτη: Αν μου πουν να κάνω υποχρεωτικά TEST τι κάνω; Εγώ δεν θέλω να κάνω, τι θα υποστώ;
ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ: Οπωσδήποτε πρόκειται για ιατρική πράξη από τη μία πλευρά πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται οπωσδήποτε η συναίνεση μου για να γίνει η ιατρική πράξη!
Για να ξεπερασθεί η συναίνεση μου όμως σε αυτή την υποχρεωτική σωματική βλάβη, γιατί κάθε ιατρική πράξη ενέχει σωματική βλάβη, θα πρέπει να υπάρχουν δύο δεδομένα:
🔴 Να μην είμαι σε θέση εγώ να δώσω ή όχι τη συναίνεση μου. Αφορά την περίπτωση που πηγαίνουν έναν άνθρωπο τραυματισμένο στο νοσοκομείο, οπότε η ιατρική πράξη που κάνει ο γιατρός για να του σώσει την ζωή, είτε παίρνει τη συναίνεση από τους συγγενείς του, είτε δεν την παίρνει από κανέναν, γιατί εντέλει η ενέργειά του γιατρού δεν έχει σαν σκοπό να του προκαλέσει καθαυτή τη σωματική βλάβη αλλά να του σώσει τη ζωή, είναι δηλαδή η γέφυρα από την οποία περνάει ο γιατρός προκειμένου να προασπίσει το υπέρτερο έννομο αγαθό της ζωής.
Αν βγει ένας γιατρός και μου πει ότι θεωρώ επιβεβλημένο ότι όποιος δεν κάνει τεστ κινδυνεύει η ζωή του για αυτό και για αυτό το λόγο, αλλιώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν είμαι υποχρεωμένος να υποστώ την οποιαδήποτε ιατρική πράξη.
🔴 Πρόκειται αμιγώς καθαρά για μία επέμβαση πάνω στη σωματική μου ακεραιότητα και πρέπει να εφαρμοστεί πρωτίστως ο νόμος, η ιατρική δεοντολογία μπορεί να αφορά έναν κώδικα δεοντολογίας που αφορά το πώς ενεργούν οι γιατροί το λειτούργημά τους από κει και πέρα, όμως
σε οποιαδήποτε ενέργεια του οποιουδήποτε δημόσιου οργάνου πάνω στο σώμα μου πρέπει να έχει τη συναίνεση μου.
Εάν κρίνει κάποιος τεκμηριωμένα και υιοθετηθεί όμως αυτό στον νόμο, προσέξτε να κάνουμε μία διαφοροποίηση,
υιοθετηθεί λοιπόν αυτό το πράγμα σε ένα καινούργιο νόμο ο οποίος να λέει ότι καλώς ή κακώς το να μην υποβληθείς σε τεστ θέτεις σε κίνδυνο της ζωής σου
#ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ιδιώνυμο δηλαδή ;
🔴 ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ: Ναι, αυτό είναι δική τους επιλογή το που θέλουν να το πάνε το πράγμα, το πως θέλουνε να το περπατήσουν το τι θέλουν να κάνουν από δω και πέρα είναι δικό τους ζήτημα.
Με τα δεδομένα όμως που έχουμε αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί κανένας χωρίς τη συναίνεσή μου να με υποβάλει να κάνω τεστ, δεν μπορεί κανένας χωρίς την συναίνεση μου να μου κάνει εμβόλιο, παρά μόνο εάν αποδεδειγμένα βρεθεί μία αιτιολογία, η οποία θα ενσωματωθεί σε έναν νόμο γιατί δεν γίνεται με γενικές θεωρήσεις.
🔴 #ΚΑΖΑΚΗΣ: Στον τελευταίο νόμο για τις μάσκες στα σχολεία μπήκε η διάταξη που λέει ότι «κατεύθυνση της κυβέρνησης και εφόσον υπάρχει υποψία», δεν μπορεί να υπάρχει νόμος που να δίνει το δικαίωμα ιατρικής πράξης σε ανθρώπους και ιδιαίτερα παιδιά κατ΄ εκτίμηση της Κυβέρνησης, γιατί πώς θα προσβάλλεις αυτή την εκτίμηση α ν θέλεις να την προσβάλεις ;
ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ: Όσο εκτιμάει η πολιτεία, άλλο τόσο μπορώ να εκτιμήσω και εγώ δεν είμαι δέσμιος! Και για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα και για αυτό το είπα από την αρχή:
Μόνο εάν ενσωματωθεί η υποχρέωση της ενέργειας (TEST, ΕΜΒΟΛΙΟ κτλ) σε ένα νόμο!
🔴 Ότι εξαιτίας αυτού η πολιτεία έκρινε ότι εάν δεν δεχτείς να κάνεις το τεστ για τον covid19, με ιδιώνυμο αδίκημα καταφανώς αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο είτε η δική σου η ζωή, είτε η ζωή του οποιουδήποτε άλλου ανθρώπου, οπότε κατά αυτό τον τρόπο μόνο τότε μπορώ να σε υποχρεώσω.
Γιατί αναβιβάζει σε ένα καινούργιο έννομο αγαθό όλη τη διεργασία της αντιμετώπισης απέναντι στον covid19. Με γενική θεώρηση όμως αυτό το πράγμα δεν γίνεται, γιατί σήμερα μπορεί να μου πεις ότι είναι ο covid19, αύριο μπορεί να μου πεις να σου κάνω test να δω αν είσαι βαρύς καπνιστής και επειδή είσαι βαρύς καπνιστής εσύ μπορεί να δημιουργείς οικονομικά προβλήματα στο δημόσιο σύστημα υγείας, οπότε πρέπει να σου επιβάλλω να κόψεις το κάπνισμα ή να κόψεις το κρασί ή το ουίσκι, να τα λέμε καθαρά τα πράγματα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

όποιος θέλει μπορεί να γράψει ο,τι σχόλιο θέλει, αλλά στα Ελληνικά.!!!