Επιτελους, ολα αυτα τα πολιτικα σκουπιδια που νομιζουν οτι κυβερνουν, πρεπει να λογοδοτησουν για ο,τι εχουν κανει μεχρι τωρα, γιατι απτη μια ο νομος θαχει χασει τελειως το νοημα του, και απτην άλλη θα συνεχισουμε να ζουμε μεσα στο φοβο και την ανασφαλεια.!! Μπορει μην εχουμε εμεις οι ιδιοι την ευθυνη για τα εγκληματα των δωσιλογων, αλλα οντας μερος του συνολου πρεπει να αντιληθφουμε ότι εχουμε καποιες υποχρεωσεις, πως ο,τι κιαν κανουμε πρεπει να εχει ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κινητρο, την επιθυμια να ειμαστε ελευθεροι, γιατι ας μην ξεχναμε ότι… ο μεγαλυτερος κινδυνος που αντιμετωπιζει η χωρα, δεν προερχεται από τους ιδιους τους δωσιλογους, αλλα από αυτους που υπακουν τυφλα τις τερατωδεις εντολες των δωσιλογων .!!!

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΛΗΡΩΝΩ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ..........


Πληρωνω υπερογκους φορους για να εχω....................
ΔΡΟΜΟΥΣ.......
τους πληρωνω με επι πλεον διοδια και σκοτωνομαι  στην Κορινθου-Πατρων 
ΠΑΙΔΕΙΑ.......
τα παιδια μου θα πανε σε σχολειο που δεν εχει καθηγητες,  δεν εχει θερμανση  δεν εχει εκαπιδευτικα εργαλεια
ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.....
πληρωνω τα παντα σχεδον απο την τσεπη μου,φαρμακα γιατρους,εξετασεις,εμβολια των παιδιων,γυψο για σπασμενα χερια ή ποδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ........δεν υπαρχει αστυνομια να με προστατευσει παρα μονο για να με πνιξει στα δακρυγονα αν διαμαρτυρηθω δημοσια ή να με κτυπησει με γκλοπς αν φωναζω κατα του καθεστω
                         τος
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ λεωφορεια αθλια-ρυπαρα-σπανια

Πληρωνω υπερογκους φορους......................για να συντηρω την BMW του
Βενιζελου!!!!!
   
την προσωπικη ασφαλεια της ερωμενης του Περιφερειαρχη Κεντρικης Ελλαδος!  
του παπαγαλου των Μνημονιων κ.Μπαμπη! για να υποστηριζω τα θαλασσοδανεια των Μηντιαρχων!

     κ.λπ      κ.λπ     κ/λπ

ΕΛΕΟΣ...............! ΝΤΡΟΠΗ.........! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ?
ksipnistere.blogspot.gr/

1 σχόλιο:

  1. επιτελους ας αποφασισουμε τι ειμαστε, ειμαστε ανθρωποι-ποντικια, ειμαστε καθολου ανθρωποι? ειμαστε ενα εθνος οπου ο καθενας μισει τον διπλανο του? ειμαστε ο καθενας για την παρτη του? ειμαστε "ρε ξερεις ποιος ειμαι'γω"? ΕΣΥ ξερεις ποιος εισαι αληθεια και ΤΙ ρολο παιζεις στην ζωη σου οντας σε αυτη τη χωρα? αν δεν ειμαστε ολα αυτα, τοτε πως ανεχομαστε να μας ποδοπαταει το σβερκο ενα ματσο πουλημενα τομαρια, τα οποια ενω ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ οτι ξεπουλημενα τομαρια, εμεις εκει, καθομαστε και τους ακουμε, ξερουμε οτι εχουνε "κανει κρεββατι" με τους ορκισμενους εχθρους της χωρας μας, υπακουμε στις «εντολες τους» σαν να ειμαστε υπνωτισμενοι, λες και θα μας τιμωρησουνε επειδη δεν ειμαστε καλα παιδια, και δεν θα μας παρουν δωρο τα χριστουγεννα.!!!
    Αν είναι δυνατον, μοιαζουμε εμεις σε τιποτα με αυτά τα ανδρεικελα? αυτές τις μαριονετες? εμεις εχουμε ψυχη, εχουμε αυτοσεβασμο, εμεις κοιταμε τον αλλον στα ματια και του λεμε: ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ? Αλλα η ερωτηση μαλλον θαπρεπε να είναι: ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΕΧΩ ΨΥΧΗ, ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΌΙ ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΠΝΙΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΔΩΡΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όποιος θέλει μπορεί να γράψει ο,τι σχόλιο θέλει, αλλά στα Ελληνικά.!!!