Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι... ο μεγαλυτερος κινδυνος που αντιμετωπιζει μια χωρα, δεν προερχεται τοσο από τους ιδιους τους δωσιλογους, αλλα από αυτους που υπακουν τυφλα τις τερατωδεις εντολες των δωσιλογων.!
Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012
29-11-2012 Ο Δημήτρης Καζάκης στο Syrostv1.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.