έχουμε τα καλύτερα και τα πιο αθόρυβα υποβρύχια στον κόσμο, και ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ!!!!
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ
Αυτοψία
Την Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου, η Αυτοψία έφερε στο φως πρωτοφανείς περιπτώσεις κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.
Πού κατασπαταλήθηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού; Γιατί κάποια δημόσια έργα δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ;
Τι αποκαλύπτει το ρεπορτάζ στην Ολυμπία Οδό όπου τα έργα έχουν σταματήσει;
Γιατί ενώ δόθηκαν 2,3 δις ευρώ για τέσσερα υποβρύχια μόνο το ένα από αυτά βρίσκεται στη θάλασσα; και 2,5 δις για οδικά έργα τα οποία ουδέποτε παραδόθηκαν; (αλλά τα διόδια διόδια).!!!
Τι λένε οι εργαζόμενοι στα υποβρύχια στην κάμερα της εκπομπής και τον Αντώνη Σρόιτερ; Τι αποκαλύπτει ο Δήμος Βερύκιος;
Ακόμη, για πρώτη φορά το βίντεο ντοκουμέντο από την πρώτη δοκιμή του υποβρυχίου «Παπανικολής», που έμεινε στην Ιστορία ως το «υποβρύχιο που έγερνε».
http://www.alphatv.gr/Microsites/Autopsia/Shows/15-11-2012/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%88%CE%B9%CE%B1-15-11-12.aspx
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.