Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

τι μας λένε να πληρώσουμε; πόσα χαράτσια έχουνε βάλει; πάλι κερατιάτικα θα πληρώσουμε;

έχουμε τα καλύτερα και τα πιο αθόρυβα υποβρύχια στον κόσμο,  και  ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ!!!!



ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ
Αυτοψία

Την Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου, η Αυτοψία έφερε στο φως  πρωτοφανείς περιπτώσεις κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.

Πού κατασπαταλήθηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού; Γιατί κάποια δημόσια έργα δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ; 

Τι αποκαλύπτει το ρεπορτάζ στην Ολυμπία Οδό όπου τα έργα έχουν σταματήσει; 

Γιατί ενώ δόθηκαν 2,3 δις ευρώ για τέσσερα υποβρύχια μόνο το ένα από αυτά βρίσκεται στη θάλασσα; και 2,5 δις για οδικά έργα τα οποία ουδέποτε παραδόθηκαν; (αλλά τα διόδια διόδια).!!!

Τι λένε οι εργαζόμενοι στα υποβρύχια στην κάμερα της εκπομπής και τον Αντώνη Σρόιτερ; Τι αποκαλύπτει ο Δήμος Βερύκιος;

Ακόμη, για πρώτη φορά το βίντεο ντοκουμέντο από την πρώτη δοκιμή του υποβρυχίου «Παπανικολής», που έμεινε στην Ιστορία ως το «υποβρύχιο που έγερνε».

http://www.alphatv.gr/Microsites/Autopsia/Shows/15-11-2012/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%88%CE%B9%CE%B1-15-11-12.aspx

http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.