Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Οι περιουσίες και τα έσοδα των ελληνικών δήμων...


...ως εγγυήσεις των υπερχρεωμένων δήμων της Γερμανίας.!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.