Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι... ο μεγαλυτερος κινδυνος που αντιμετωπιζει μια χωρα, δεν προερχεται τοσο από τους ιδιους τους δωσιλογους, αλλα από αυτους που υπακουν τυφλα τις τερατωδεις εντολες των δωσιλογων.!
Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012
Οι περιουσίες και τα έσοδα των ελληνικών δήμων...
...ως εγγυήσεις των υπερχρεωμένων δήμων της Γερμανίας.!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.