Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι... ο μεγαλυτερος κινδυνος που αντιμετωπιζει μια χωρα, δεν προερχεται τοσο από τους ιδιους τους δωσιλογους, αλλα από αυτους που υπακουν τυφλα τις τερατωδεις εντολες των δωσιλογων.!
Συνυπογράψτε τη Μήνυση: ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012
παρασκευή 20/7/2012 ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ...
...ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.